نبودنت
 
ziba

به نام خالق زیباییها

 
 

نبودنت
ارسال شده در سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, - 22:53

تصاویر زیبا

از نبودنت گلایه ای نیست
تو  مقصر نبودی ..
من عاشق نیستم  …

وگرنه هزار و یک راه بود برای پابند کردنت …

 
 

 



نظرات شما عزیزان:

ساقی
ساعت16:08---27 دی 1391
باران
بهانه ای بــــــود...
کـــــه زیر چتـــــر من...
تا انتهای کــــــــــــــــــــــــــوچه بیایی
کاش...
نه کوچـــــــــــــــه انتهایی داشت..
و
نه باران بند می آمـــــد



vahid
ساعت23:31---26 دی 1391
سلام دوست عزیز
یه پیشنهاد کسب درآمد براتون دارم که میتونین با آسانترین روش از اینترنت درآمدی ماهیانه داشته باشید و اونم بدون سرمایه گذاری یا پرداخت هیچ پولی و فقط با گذاشتن 15 دقیقه وقت در روز .
فقط کافیه به وبلاگ بنده بیاید و توضیحات بیشتر در این مورد رو در پست اول وبلاگم مطالعه کنید . منتظرتون هستم این فرصت طلایی رو از دست ندین 10 دقیقه بیشتر وقتتون رو نمیگیره ..
وبلاگ من : http://business2world.loxblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده nasim