خداوندا
 
ziba

به نام خالق زیباییها

 
 

خداوندا
ارسال شده در شنبه 23 دی 1391برچسب:, - 11:11

خداوندا تو می دانی که

                                 انسان بودن و ماندن

در این دنیا چه دشوار است

چه زجری می کشد آن

                              کس که انسان است و

و

از احساس سرشار است



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت21:54---26 دی 1391
وب تو هم قشنگه عزیزم
به چت ما بیا
www.yasschat.ir


‏masud
ساعت10:16---26 دی 1391
هميشه براي كسى بخندكه ميدونى بخاطرتوشادميشه.واسه كسي كريه كن اشك بریزكه برات اشك بریزه براي كسى غمكين باش كه درغمت شريك.عاشق كسى باش كه دوستت داشته باشه به دادكسى برس كه بدونى یه روزى بدادت میرسه براى كسى بمیركه برات بمیره (ولى حیف این زمونه بیرحم ترازاونیه كه فكركنی
به وبلاگ منم سربزن خوشحال میشم


ساقی
ساعت14:43---24 دی 1391
امروز فهمیدم کسی درون من زندگی میکند که شبیه من نیست

نه مثل من فکر میکند نه مثل من راه میرود

نه مثل من پرواز میکند

فقط بالهای باران خورده اش شبیه من است

امروز....درست همین امروز برای بار چندم یا چند هزارم از خودم پرسیدم ...

و باز هم در هیاهوی صدای کوچه سوالم یادم رفت....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده nasim