خدایا
 
ziba

به نام خالق زیباییها

 
 

خدایا
ارسال شده در دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, - 17:42

اس ام اس با موضوع خداوند - radsms.com

خدایا

فقیر و خسته به درگاهت آمدم رحمی

که جز ولای توام نیست هیچ دست آویز . . .

.

.

.

خدایا

آنان که همه چیز دارند ،  مگر تو را

به سخره می گیرند آنانی را که هیچ ندارند ، مگر تو را . . .

(رابیدرانات تاگور)

.

.

.

مطالب جدید با موضوع خداوند

صدای باران زیبا ترین ترانه ی ” خداست “

که طنینش زندگی را برای ما زیبا تر می کند

نکند فقط به گل الوده ی کفش هایمان بیندیشیم . . .

.

.

.

یا رب گناه جمله جهان را به ما ببخش

ما را سپس به رحمت بی منتها ببخش

هر چند ما نه ایم سزاوار رحمتت

ما را بدانچه نیست سزاوار ما ببخش . . .

.

.

.

خدایا

از صبرت همین بس که داری مرا تحمل می‌کنی 

از بخششت همین بس که به من ناسپاس هم روزی می‌دهی . . .

.

.

.

وقتی خداوند از پشت ، دستهایش را روی چشمانم گذاشت

از لای انگشتانش آنقدر محو دیدن دنیا شدم

که فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم . . .

.

.

.

خدای مهربانم !

از امروز تمامی مشکلاتم را با مداد و نعمتهایم را با خودکار می نویسم !

می دانم که مشکلاتم را با پاک کن مهربانیت پاک خواهی کرد . . .

.

.

.



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت14:04---3 بهمن 1391
باهمون عنوان خودم دیگه
منم لینکیدمت خانم


مریم
ساعت7:48---3 بهمن 1391
سلام نسیم جون من لینکت کردم دوس داشتی ب اسم شب پاییزی منو بلینک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده nasim