خوشبختی
 
ziba

به نام خالق زیباییها

 
 

خوشبختی
ارسال شده در جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, - 11:25

كودكي از خدا پرسید: خوشبختی را کجا میتوان یافت؟ 

خدا گفت: آن را در خواسته هایت 
جستجو کن و از من بخواه تا به تو بدهم ...

با خود فکر کرد و فکر کرد، گفت: اگر خانه ای بزرگ داشتم بی گمان خوشبخت بودم، خداوند به او داد گفت: اگر پول فراوان داشتم یقینا خوشبخت ترین مردم بودم، خداوند به او داد، اگر ... اگر ... و اگر ... 

اینک همه چیز داشت اما هنوز خوشبخت نبود، از خدا پرسید: حالا همه چیز دارم اما باز هم خوشبختی را نیافتم.

خداوند گفت: باز هم بخواه، گفت: چه بخواهم؟ هرآنچه را که هست دارم! 

گفت: بخواه که دوست بداری، بخواه که دیگران را کمک کنی، بخواه که هر چه را داری با مردم قسمت کنی. 

و او دوست داشت و کمک کرد و در کمال تعجب دید لبخندی را که بر لبها می نشیند، و نگاه های سرشار از سپاس به او لذت می بخشد.

رو به آسمان کرد و گفت: خدایا خوشبختی اینجاست، در نگاه و لبخند دیگران ...
 



نظرات شما عزیزان:

ساقی
ساعت9:27---16 بهمن 1391
نیستـــ ــی

همهـ چیــز تَلـخ اَستـــ

حَتـی عَـسَل ِ صـبحـآنهـ اَم

جآی ِ خـآلـی ِ تـورآ چـیزی شیـریـن نِمیـکٌنَـد

وَ مَـن فِـنجـآن ِ زِنـدِگــی اَم رآ

سـَر میکِشَــم

بآ طَعــم ِ تَلــخ ِ ایـن مــآهـ ِ سَـــرد


شاهرخ
ساعت8:40---15 بهمن 1391
سلام دوست عزیز. وقتت بخیر.
از شما دعوت میکنم به وبلاگ منم سر بزنی.
خوشحال میشم نظرتو بدونم.
موفق باشی


ساقی
ساعت8:16---14 بهمن 1391
پرسید به خاطر چی زنده هستی؟

با این که دلم میخواست با تمام وجودم فریاد بزنم به خاطر تو گفتم به خاطر هیچی

پرسید به خاطر کی زنده هستی؟

با این که دلم میخواست با تمام وجودم فریاد بزنم به خاطر تو گفتم به خاطر هیچکس

ازش پرسیدم تو به خاطر کی زنده هستی؟

در حالی که اشک تو چشاش حلقه زده بود گفت:

به خاطر کسی که به خاطر هیچ چیزو هیچ کس زنده نیست!!!


Hossein
ساعت11:31---13 بهمن 1391

گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری

ولی انگاه همین جا و همین دور و بری

ماه می تابد و انگار تویی می خندی

باد می آید و انگار تویی می گذری . . .







بند دلم را به کفش هایت گره زده بودم که هرجا رفتی دلم را با خود ببری

غافل از اینکه تو پابرهنه میروی و بی خبر !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده nasim